szombat, október 25

"Lekéstem" nap

Ma minden lehetséges dolgot lekéstem. :)).
Reggel vagyis délelőtt 10-kor indultam el "otthonról". Ahogy kiléptem a tömbházból indultam is a villamosmegálló felé. Még láthattam, amint becsukódik a villamos ajtaja és elindul. Mivel munkaszüneti nap van, várhattam a következőre egy negyedórát. Nos igazából a vonatot nem késtem le...vagyis ezt még nem. A vonaton utazva zenét hallgattam és kattogott az agyam.
Kőbánya-Kispesten kellett volna átszállnom a másik vonatra, de mivel amin ültem késett tíz percet lekéstem, így ott is kénytelen voltam várni egy órát a következő járatra. Kelenföldön öt perc híján maradtam le a buszról, így ott is várhattam félórát a legközelebbi buszra.
Tehát ma sokat vártam. Érdekes mód nem bosszankodtam emiatt, sőt kimondottan élveztem (bár lehet, hogy nem rajonganék egy újabb ilyen utazásért) lehetett figyelni az embereket, a várost, mindent és gondolkodni. Jó volt.
Kistétény közbe megérkezni is jó volt. Remek délutánt töltöttem el itt. Ildikó n.- vel beszélgetni....hát nagyon jót tett, jól esett. Örülök, hogy itt lehetek.
Most este pedig már egész korán (magamhoz képest) ágyba bújtam.

Nincsenek megjegyzések: