szerda, október 29

... itthon ...

Tegnap volt Napsugár születésnapja. Olyan hihetetlen nekem, hogy még csak kilencéves, valahogy mindig többnek gondolom. Szerettem volna jobban odafigyelni rá tegnap (már csak azért is, mert annyira jó volan nem kimaradni az életükből). Még mesét is néztem vele este (igaz a többiek is ott gubbasztottak körülöttünk egy idő után). A Fel!-t néztük meg....aranyos kis animáció, nekem különösen tetszett, mert egy idős bácsiról és egy gyerekről szólt (a generációk közötti kapcsolatról szóló filmeket is nagyon kedvelem), meg arról, hogy nem elég álmodozni, tenni kell, s nem a múltban, hanem a jelenben kell élni.
A tegnap este legszebb pillanata mégis az volt (nem csak nekem), mikor édesanyám hazajött. Úgy volt, hogy péntekig nem is látjuk, és egyszer csak beállított. Az én estémet mindenképp bearanyozta (már csak a gesztus is).
Napsugár velem aludt az éjjel (egyfajta ajéndékként is), nem igazán értem miért okoz az együttalvás a kicsiknek ekkora örömet, de kimondottan jól jön ez nekem, ugyanis nem nehéz teljesíteni (bár a másnapokon elég kómás vagyok, mivel sokat forgolódik mind a három kistesó).
A mai délelőtt egyrészt gyorsan eltelt, másrészt pedig kellőképp nyugis volt. A tanulás (volt) a mai programom is. A politikatudomány alapjai jegyzeteim már készen is vannak. Tulajdonképpen nem is sok az anyag és értem is a lényeget, de még tanulnom kell, mert nagyon szeretném, ha kimondottan jól sikerülne az ebből írt Zh-m.
A Médiaoktatás könyvet is elkezdtem olvasni, ezt is értem és egész vagány, de már most érzem, hogy a nevekkel és az évszámokkal gondba leszek (előre félek a kormányzatok tanulásától gazdaságtöri Zh-ra).
Most készítem a rakott krumplit vacsorára, illetve úgy gondoltam míg megfő a krumplit írok néhány sort ide is.
---
...van egy csomó sms-em, nagyon élvezem. Csak évekkel ezelőtt volt ilyen sok utoljára ... de fogyasztom is őket, örömmel. Napugárral, Rend t.-vel,.... és jön haza Adina holnap :D , szóval neki is mindenképp kell majd írjak.

Nincsenek megjegyzések: