kedd, október 7

Itthon vagyok

Délben édesanyámmal haza indultam. Jó volt beszélgetni az autóban, hiányoznak az együtt töltött idők, s ilyenkor jó pótolni. Édesanyám szülői értekezletre kellett menjen ezért nem jöttünk egyből haza, így volt lehetőségem bemenni az iskolába. Találkoztam Rend tanárnővel, jó volt látni, az oszival és az igazgatónővel is (vele különösen jót beszélgettem). Még egy fél fizika órán is részt vettem a Judit osztályával (az ő külön örömére).
Hazaérkezve a legjobb az volt mikor megölelhettem édesapámat és a kicsiket. Hamar el is telt a délután.
Este Beátával beszélgettem, szórakoztattuk egymást különféle dalokkal. Felfedeztem, hogy 1979-ben a Hallelujah című dal nyerte az Eurovíziós dalfesztivált. Végig néztem 1956-tól egész mostanáig a nyertes dalokat, érdekes látni a  "fejlődést". Halgattam Jazzt, Beátának köszönhetően, és még rappet is Lídiáért, s ők meg Rózsa Magdit miattam.
Most Juditos idő van. Beszélgetünk, filmezünk. Nyugodtan töltöttük az esténket egészen addig, amíg meg nem támadott minket egy sárkány. Először engem vett üldözőbe, de én elbújtam a notebook mögé, utána Juditot kergette egészen a gyerekszobáig. Tulajdonképpen nem félünk mi a hatalmas, csápos rovaroktól, csak mikor az arcunkra csapódnak kissé hátborzongató érzés. Végül vérszomjas küzdelem árán, de életét vesztette Juditnak és az újságpapírnak hála.  Szeretek itthon lenni. :)

Nincsenek megjegyzések: