szombat, október 25

Fantasztikus napom volt. Teljesen fel vagyok töltődve az elmúlt napok beszélgetéseitől. (pedig én beszéltem a többet). Kimondhatatlanul hálás vagyok Istennek (és Ilidkó n.-nek) ezért a lehetőségért.
Az a legcsodálatosabb talán az egészben, hogy a hittestvérek között nem számít a korkülönbség, ezt nagyon jó megtapasztalni mindig.
Ma, a vonaton igazán boldog voltam, nem voltam egyedül Isten ott utazott velem. Egy lánnyal pár megálló erejéig beszélgetni is tudtam, kiderült ő nem hisz Isten létezésében, milyen szomorú...s mennyivel boldogabb is az én életem.
Délután beszélgettem Adinával, Evódiával, Beátával és Pálmával is. Úgy látszik most az ilyen beszélgetős napjaimat élem. :D ... élvezem. Jaj, és voltam mamával bevásárolni (már most érzem, hogy az rengeteg nyalánkság nem fog jót tenni a "vigyázok az alakomra" elhatározásomnak).
Holnap megyek imaházba. Hétfőn pedig haza.juhé.
ui.: A vonaton a remek hangulatom kiterjedt a selfie készítésre is (pedig ez nagyon távol áll tőlem).

Nincsenek megjegyzések: