csütörtök, október 23

A keddi napom gyorsan eltelt. A legjobb része az volt, hogy az estét édesanyámmal tölthettem. Említésre méltó talán még az is, hogy megjegyzett magának a jogi ism. tanárom. ... és jól elbeszélgettem néhány csoporttársammal az órák közötti szünetben. Érdkes, sokan fordulnak hozzám segítségért (milyen szakirodalom kell, mikor lesz Zh, mit kell tanulni, elarad-e az óra stb). Először fel sem tűnt, hogy ez furcsa, mert olyan természetesnek hatott, hisz eddig is mindenki hozzám fordult sulis ügyben, ha tudni szeretett volna valamit, ám ott már ismertek, meg hát DT elnök voltam s így logikus is volt.... de most? "Kisugárzás" mondta valaki. :)) ... hát én nem tudom...de örülök neki.
A szerdai napom hosszú volt, már csak azért is mert későn feküdtem le. Délelőtt a tanszékvezető elmondta, hogy (ő is) megjegyzett magának, és hogy "még évek múltán is emlékezni fog arra, hogy ott ülök" én ezt "enyhe" túlzásnak vélem, de azért ez sem esett rosszul. Majd óra után mikor vártam a tematikára (mert, ha már tőlem kérnek segítséget tudjak is tenni/mondani valamit) beszélgettünk. Ennek is örülök. (amúgy a volt igazgatónőmre emlékeztet, nem teljesen, de vannak megegyező vonások XD). A másik ami még érdekes: mindenki nagyon csodálkozik azon, hogy édesapám lelkipásztor, nem is, hogy csodálkozik, hanem inkább csodálja (megörvend a "hír" hallatán)... (nem mintha ezt is állandóan mondogatnám, csak ha kérdezik, de már elég sokszor érdeklődtek a szüleim munkája felől).  Igazából tegnap még a gazdaságtöri óra is jó volt, pedig azt általában végig unom, most viszont tetszett.
Délután elmentem adójelt ígényelni, megnéztem a mama origami kiállítását (már nagyon szerette volna, ha elmegyek), felkerestem 4 papirírószer boltot, hogy az 5. hobbyboltban megtaláljam, amit kerestem (mintás lapot és színes kartont ajándék készítéshez). Nem lett volna a mászkálással sem gond, ha nem zuhog az eső és fúj a szél.
Hazaérve édesanyámékkal beszélgettem, majd ők elutaztak (hawaiozni) én pedig elkészítettem az Ildikó néni ajándékát. Remélem tetszeni fog neki.

Most meg készülök, mert hamarosan indul a vonatom Pestre. :) ... de jó :D

Nincsenek megjegyzések: