péntek, szeptember 23

Ma alig voltam bent órákon az első órán végig ott voltam, tornaórán nem tornáztam, hanem matek-korrepetálást végeztem. Azután angol óra első 20 percében bent voltam, de utána Anitával Nagy Gabit vártuk, hogy ismertessük vele  Halloween délután programtervét, (ezt Anita készítette el, ő szervezi, de nekem is látni kell, mivel én felelek a kultúrális tevékenyégekért, és ez még beletartozik), viszont az igazgatónő nem jött pedig fél 12-ig vártunk rá, majd fizika óra utolsó 25 percén is részt vettem, utána meg matek felmérőt írtunk, ami örömömre nagyon jól sikerült szerintem meg lesz a 9-es, habár ezt nem igazán merem hangoztatni, mert mi van ha nem. Aztán meg Meginterjúvoltak, Margittai Gábor és társa kérdezett minket (Ákos, Anita, Franciska, Krisss, Pop Timi, Tyukodi Petra és én) a magyar suliról, meg arról, hogy miért jobb rosszabb, meg a románokkal való konfliktusokról, kapcsolatainkról. Tehát bioszon sem voltam bent. Ja és még elkérte a cikkemet, mert abból is szeretne felhasználni részeket. Örülök ha hasznos lehetek. Ezt követően beszéltünk Nagy Gabival így lekéstem a 2 órás buszt és a fél 3-sal jöttem haza.
Délután tanultam mert holnap írunk töriből, remélem az 10-esre sikerül, habár nem tanultam a valami sokat mert készülök a jövő hétvégi játékdélutánra amit már én szervezek meg. Szívesen szervezem, élvezem csinálni.
ui: Amikor az aligazgatónő mutatott be minket Margittai Gáboréknak, így kezdte:
ők ketten (Franciska és Anita) néptáncosok, ő az informatikusunk , ő tervezte az iskola logóját is (Krisss), Ákos a fizikus csak ő most elment osztályt keresni, és ő meg (rám néz)...
-Én meg vagyok Mirjám (mindenki nevet)
-Hát igen ő az akit még nem ismerek, mert őt még nem tanítottam.

Későbbiekben amikor a programtervet mutattuk be ő is ott volt, és tényleg jó fej.

Nincsenek megjegyzések: