hétfő, július 22

Szép napot  tudhatok magam mögött. Ma a már megszokott korai ébredésem után, sikeresen visszaaludtam, és majd késő reggel bújtam ki az ágyból. A délelőtt gyorsan elröpült. kakaóscsigát készítettem, az is gyorsan eltűnt. Délután sétálni voltam, és éltem egyik "szenvedélyemnek" a fényképezésnek is. Amíg róttam az utcákat eleredt az eső, élveztem, jól eső érzés futott át, mikor egy-egy esőcsepp végig futott az arcomon. Bár a táj homályba burkolózott, mégis gyönyörűnek bizonyult, legalábbis nekem. A Trotus nevezetű folyó fölött megálltam és csodáltam a tájat. Az esőzés megszűnt, és a borús felhők között utat tört magának a fény. Valami csodálatos az Isten alkotta természet, a víz, a hegyek, a felhők, az ég, a napsugarak, minden.
Hosszas kábult gyönyörködés után, haza indultam, mire megérkeztem a  házhoz, a langyos szellő szinte teljesen megszárította a ruháim és a hajam. Rengeteg kép is készült a délután folyamán, amiknek kimondottan örülök. :)

Nincsenek megjegyzések: