csütörtök, július 25

Írok

Az elmúlt néhány napban, úgy döntöttem teljesítem egy talán már feledésbe merült ígéretemet, és írok egy újabb történetet egy bizonyos személynek ajándékba. Sokat gondolkoztam azon, miről is írhatnék, mert az írással úgy vagyok, hogy ihlet nélkül nehezen megy.Tegnap este már majdnem aludtam, mikor megérkezett az ötlet. Legszívesebben lámpát gyújtottam volna, hogy azonnal neki kezdhessek az írásnak, de tudtam, hogy akkor reggel a kakasok a tollal és a füzettel a kezemben köszöntenek. Így nehezen elaludtam és álmomban folytattam a történtetem.
Reggeli után neki is kezdtem volna az írásnak, ha nem ígérem meg előző nap, hogy bundás almát készítek ebédre. Szóval először sütöttem és majd csak utána kezdtem el papírra vetni a gondolataimat, csak úgy röpült az idő, késő délután volt már mikor éreztem, hogy pihentetnem kell az agyam.
Egészen fellelkesedtem az írástól, valósággal beleélem magam a történetbe, pont úgy, vagy még jobban, mint mikor olvasok. Szó, ami szó, a lényeg, hogy írok és élvezem, nem utolsó sorban remélem a megajándékozott személy (meg aki még olvassa) is legalább annyira fogja élvezni, mint amennyire én.

Nincsenek megjegyzések: