csütörtök, június 27

Elkezdődött a vakáció, ami azt is jelenti, hogy befejeztem a 11. osztályt, azaz a következő évem lesz az utolsó. Ettől az utolsó évtől kicsit félek, vagyis helyesbítek: az érettségitől tartok; tovább szűkítve a kört, az érettséginek is inkább attól a részétől, ahol románul kell előadnom a bennem rejlő csekély információt. Nos épp ezért úgy döntöttem, ezen nyaram túlnyomó részét a román tanulásnak szentelem. Hogy a dolog közepébe vágjak, elárulom, már el is kezdtem a tanulást. Jelenleg Targu Ocnan (Aknavásár) vagyok, egy nagyon kedves családnál. A "továbbképzésem" 5 hétig fog tartani, ha az Úr is így látja jónak.
 Kedden indultam el otthonról, és ma érkeztem meg (itt is, ott is megszálltam közben) ebbe a városkába, hol már örömmel fogadtak. A szobámat, vagyis a kis házamat is birtokba vettem a  nap folyamán. Kis ház, mivel a családi ház mellett található kis fa kunyhóban fogok aludni, vagány lesz, előreláthatóan élvezni fogom :).
Imádkoztam azért, hogy Isten kirendelje számomra a megfelelő helyet, ahova elutazhatok tanulni, most pedig azért imádkozom, hogy sikerüljön megtanulnom úgy a nyelvet, hogy többet ne legyen gondom vele :).

Nincsenek megjegyzések: