kedd, május 21

Tanulok

Érdekes infó dolgozaton vagyok túl, hogy mit takar az érdekes kifejezés az nem egy megmagyarázható tulajdonság, inkább egy érzés amit akkor éreztem, mikor megpillantottam a tételt. A "könnyű" informatika tételt nem kaptam meg, de mai másik kívánságom teljesült, a kémia felmérő elnapolódott, és nem is a mi ráhatásunkra, hanem csak úgy :). Csütörtökön biológia felmérő, hát ez is hozzáadódott a heti programomhoz, de nem lesz probléma. Kellenek az ilyen zsúfolt napok is, hogy felrázzanak a lustaságomból. Ma a hazaérkezésem után egyből neki is láttam tanulni...magamra sem ismertem, általában hagyok magamnak egy-két óra semmittevő szünetet csak úgy.
Megírtam a holnapi vázlatom a kompetencia vizsgára, azt követően elővettem a biológia tankönyvet és füzetet. Az emésztésről tanulunk és a szájnál leragadtam. Értem én, hogy mi történik, meg biztosan érdekes és szép, de engem valahogy sehogy nem tud lázba hozni a biológia (bár volt egy két kivételes alkalom, amikor élveztem a tanulását). Tehát úgy döntöttem holnap folytatom az emésztőrendszer tanulmányozását (akkor már úgyis muszáj lesz), és ma inkább foglalkozok olyasmivel ami inkább érdekel, vagyis előkotortam a fiókból a matematika könyvet, az összes füzetemet, valamint a fénymásolt lapjaimat (az utóbbi időben én voltam a táblánál és szó szerint egy fél füzettel voltam lemaradva, így fénymásoltam) és beleástam magam a deriválás rejtelmeibe. L'Hospitál, Fermat, Rolle-tétele és még sok más "szépség" boldogította a délutánomat, és most is itt várnak rám, tehát megyek folytatom a matematika problémáinak megoldását.

Nincsenek megjegyzések: