szombat, május 18

Szombat

Ma tesztet írtunk a bibliaiskolában, váratlanul ért így előre felkészülés a részemről szóba sem jöhetett. Ennek ellenére szerintem, és itt hangsúlyozom, hogy szerintem elég jól sikerült. A délután gyorsan elröpült, este pedig voltam ifjúságin, nem rég érkeztem haza. Nagyon jó volt a mai alkalom. Rövid áhítat után mindenki elmondta az elmúlt hét örömeit, nehézségeit (ezt így szoktuk gyakorolni), majd imádkoztunk egymásért. Megbeszéltük a nyári táborozással kapcsolatos fontosabb információkat, ami után édesapám olvasott egy az ünnepre felkészítő igeszakaszt, ezt szintén jó volt "kibeszélni".
Az este további részét áténekeltük/zenéltük, eddig fel sem tűnt mennyire gyorsan forog az a három mutató az óra számlapján. Remek volt és feltöltődtem lelkileg, ha a szárnyaim nem hiányoznának, már rég elröpültem volna örömömben. Várom a holnapi napot.

Nincsenek megjegyzések: