péntek, május 17

NEM

Ezt a választ kaptam az Úrtól arra a kérdésemre, hogy átlépjem-e az előttem kinyílt ajtó küszöbét. Tehát idén  nem megyek mozgótáborba. Érdekes eme válasz ellenére, békesség van bennem, és innen tudom biztosan, hogy ez Isten akarata. Nem tartozom, azon személyek közé akik, beletörődnek sorsukba lázadás és miértek feltevése nélkül, de most könnyű volt elfogadni a nemet, hiszem, hogy ez is Istentől van. Örülök annak, hogy nem most kell elkezdjem a harcot önmagammal. A ma reggeli igém is bátorító volt: "Áldjon meg téged az Úr, és őrizzen meg téged! Ragyogtassa rád orcáját az Úr, és könyörüljön rajtad! Fordítsa feléd orcáját az Úr, és adjon neked békességet!" (4.Móz. 6:24-26).
Tegnap este válaszoltam is az alapítvány erdélyi referensének, leírtam, hogy idén nem élek ezzel a lehetőséggel és kértem, hogy adja meg annak a személynek az elérhetőségét, aki majd helyettem utazik el, szeretnék neki bizonyságot tenni.
Ma mikor a leveleimet néztem meg, láttam, hogy válaszolt a referens, megírta, hogy idén az enyém volt az egyik legbiztosabb befutó pályázat és, szeretné, ha mégis elmennék a táborba, ha ez lehetséges. Örültem a levélnek, de a válaszom nem változott és a meggyőződésem is csak erősödött. 
Ma lehetőségem nyílt beszélgetni az egyik tanárnőmmel erről, nagyon boldog voltam azért, hogy alkalmam adódott a bizonyságtételre, nagyon szeretem ezt a tanárnőt.
Most készülök a holnapra a bibliaiskolába, írom a a házi feladatot. Készülök a jövő hétre is, mivel elég program dús napok elé nézek. Kedden informatika  dolgozat, szerdán magyar kompetencia vizsga, pénteken matematika dolgozat, aztán a hétvégén női konferencia (már nagyon várom), de legalább a hétfőm szabad lesz, mehetek imaházba :).
Így utólag pedig a dolgozatom is feltöltöm : Az élet játéka

2 megjegyzés:

Balint Enikő írta...

Mirjám, ez a dolgozat nagyon szép!!! Engem is elgondolkodtatott!!! Nagyon áldott vagy!!!

vmirjam írta...

Ámen! Örülök, hogy elgondolkoztatott.