péntek, június 1


Szerintem délután óta egy valamirekellő semmittevő vagyok. (Egyáltalán van ilyen szó, hogy valamirekellő? Azért gondolkodom ezen, mert jelenleg nem nevezném önmagamat semmirekellőnek , mivel valamire, illetve sok mindenre kellenék ... de az amit két óra óta teszek csak semminek nevezhető.)

Délelőtt elballagtak a 12-ek, most örülök, hogy vége a sok munkának. Szép volt és jó volt a ceremónia és a szervezés is, csak fárasztó (de jól esett, amikor megköszönték a munkámat) Azt hiszem lemerültem fizikailag, de a hétvégén feltöltődöm :).

Ma bőrig áztam figyelembe véve, hogy rövid ujjú felső volt rajtam. Egyrészt jó volt érezni az esőcseppeket és figyelni a rohangáló embereket, másrészt kellemetlen volt dideregve ácsorogni és várni a buszt.

Hazaérkezésem után lepihentem, de még mindig nem érzem magam kipihentnek :)), talán majd holnap vagy majd hétfőn. Este a kicsikékkel játszottam és meséztem. Most pedig, azt hiszem aludni fogok és olyan jó lesz. :)

Nincsenek megjegyzések: