hétfő, június 4

Leg-, leg-, leg- és leg-


Figyelem! A bejegyzésben elfogultság és naivitás található!

Ma remek napom volt. Édesanyámmal korlátot festettünk és bár a nap első felében fájtam, a délutánom mégis a legjobb délutánjaim közé tartozik.
A legjobb édesanya, akivel speciel én rendelkezem, meg persze rajtam kívül még négy gyerek … na de akkor is. Ma elkészítette nekem a legfinomabb süteményt a világon, ami ráadásul a kedvencem, (elkészítette, annak ellenére, hogy „ezt macerás csinálni”).
Ezen „leges” napot, még „leges”ebbé tette azt, hogy a legjobb barátnőmmel, Lídiával (ki mással? :)) ), este elmehettem sétálni és beszélgetni, meg persze az egyik hobbimat űzni, vagyis fényképezni :).
Rengeteg kép készült az én nagyon szép barátnőmről. Sokat nevettünk és jól elbeszélgettünk komolyabb dolgokról is :). Szeretem az ilyen napokat :). Köszönöm ezt a napot édesanyámnak, Lidinek és a radír sütinek, de legfőképpen a világ legeslegjobb Atyjának, Istennek (és ez már nem elfogultság, se nem naivitás, aki nem hiszi, ismerje meg Őt és megtudja, hogy igazam van)

Nincsenek megjegyzések: