kedd, június 5

Boldogság

-->
Az iskolában ültem, az osztálytársaimat és a tanáraimat figyelve, azon gondolkoztam, hogy hova lettek az igazi örömmel rendelkező és önfeledten boldog emberek. Meg is kérdeztem néhány embert erről, de meggyőző választ nem tudtak adni. Szomorúan vettem tudomásul, hogy a körülöttem levők többsége, csak pillanatnyi örömökben/nek él. Aztán rájöttem arra, hogy a kérdésemre a válasz mindvégig ott volt az orrom előtt, csak épp rossz helyen kerestem. A válasz pedig a következő : az igazán boldog emberek, azok Isten gyermekei, mivel csak Ő adhat tiszta örömöt a mi számunkra. Erre egy telefon beszélgetés ébresztett rá, amikor a vonal másik végéről csak úgy sugárzott a boldogság. Olyan jó volt hallgatni, azt a hosszú listát, amelyben az illető azt ecsetelte, mi az amiért hálás Istennek. Én is szeretnék ilyen boldog és hálás lenni minden helyzetben, mindenért. 

Nincsenek megjegyzések: