kedd, április 24

A hétvégén édesapámmal a Székelyföldön lehettem. Pontosabban Udvarhelyen, Muzsnán és Kisgalambfalván. Szombat éjszaka Udvarhelyen aludtunk, majd vasárnap reggel Muzsnára mentünk szolgálni. Édesapám a vezérfonal által előírt ígéből szolgált. A téma a pénz szerelme volt. Engem megfedett az ige. Vannak, vagyis voltak álmaim :), illetve sokszor ábrándoztam azon, hogy majd milyen szép házam/autóm/életem lesz, persze nem ezt tartottam a legfontosabbnak, de mégis ott volt a vágyaim között. Az igehírdetés közben elhangzott kérdés (Milyen vágyaid vannak? Mire vágysz te?) elgondolkoztatott. A prédikáció után ezt az éneket énekeletük a gyülekezettel:

" 1.Nekem többet ér Jézus, mint ezüst, arany,
Nekem többet ér Ő, mintha sok pénzem van.
Nekem többet és Jézus, mint szép lakás,
Nekem többet és kezén a forradás,

Ref.Mint uralkodni minden nép felett,
Lenni rettegett király!
Nekem többet és Jézus, mint bármi más,
Amit nyújthat a világ.

2.Nekem többet ér Jézus, mint rivaldafény,
Nekem többet ér Ő, mint a népszerűség.
Nekem többet ér Jézus, hogy hű legyek,
Nekem többet ér híardetni szent Neved,

3.Nekem tündöklőbb Jézus, mint fehér virág,
Nekem édesebb Ő, mint a méz vagy nektár.
Nekem Ő az, kit lelkel úgy éhezett,
Nekem többet ér Jézus, mert Ő vezet, "

Ezt az éneket már teljes szívvel és lélekkel tudtam énekelni, olyan jó volt.
A délutáni alkalmon bizpnyságot is tehettem úgy Muzsnán, mint Kisgalambfalván.
Vasárnap este indultunk el, tatát is hoztuk magunkkal. Hétfő hajnalban érkeztünk haza. Véget ért a vakáció.

Nincsenek megjegyzések: