szombat, január 7

Tavaly írtam utoljára :D:D. Igaz, hogy csak egy hete kezdődött el az új esztendő, de már régen nem írtam.
Először is sikeresen zártam ezt a félévet is, nagyon örültem a jó eredményeknek, ám van még min javítani.
Még jobban örültem a vakációnak, igaz már kétharmada eltelt, de még így is van egy teljes hetünk hátra. Az első héten.........itthon voltam karácsonykor, utána elmentünk a családi találkozóra a Hargitára. Nagyon jó volt együtt lenni a családdal, habár én édesanyámat hiányoltam (betegség miatt itthon maradt). Jó volt mamával is beszélgetni, az unokatestvérekkel is eltölteni egy kis időt, tehát, mint máskor is nagyon hamar vége lett. Ami jól telik hamar múlik . Ezt követően Zilahra mentem, ott töltöttem a szilvesztert. Ott is nagyon jó volt, kimondottan örültem annak, hogy ott is lehettem egy kicsit. Jókat beszélgettünk és játszottunk :D. Miután hazaérkeztem édesanyámmal elmentünk Debrecenbe, tehát kedden és szerdán ott voltam. Boldog vagyok, jó volt meglátogatni az anyai nagyszülőket is :D.
Miután "kitekeregtem" magam (édesapám így szokta emlegetni :)), hazajöttem és most már itthon is leszek, legalábbis, én még így tudom/gondoltam. Tegnap itt volt nálunk Lidi, vele is jó volt együtt lenni, már régen nem volt közös esténk, de most bepótoltuk ezt is :D. Ma este Szérben voltunk evangélizáción, ott is áldásos alkalom volt. A vakáció napjai nagyon gyorsan fogynak,  ám minden eltelt percének örülök és az ezután következőket is úgy szeretném eltölteni, hogy azok hasznosak legyenek és Istennek tetszőek, és ugyan így szeretnék élni ebben az új évben is.

2 megjegyzés:

Napsugár írta...

Ámen!

Veressné Ady Anna írta...

Nagyon örülök,ugyanakkor nagyon szeretlek,mint elsőszülött lányunokámat.