szerda, december 14

A héten elég sok felmérőt írtunk/írunk, naponta minimum kettőt, az eddigiek jól sikerültek és ennek nagyon örülök.
Tegnap délután édesanyámmal és Judittal Debrecenben voltunk. Először oltást kaptunk (Judit és én), majd a pulmonológián is voltunk, ahol elvégezték rajtam az allergiatesztet. Most már tudjuk azt, amit eddig, csak sejtettünk (tudni véltünk). Azután vásárolni voltam édesanyámmal, amíg Judit mamával "haza" ment.  Végül mi is töltöttünk egy kis időt mamáéknál, mielőtt hazaindultunk. 
Ma reggel nem voltam túl jól (lázam volt az oltás miatt), ezért csak délbe mentem be az iskolába, akkor is csak felmérőt írni, csak annak örülök, hogy tudom, hogy ez a betegség/gyengeség nem tarthat sokáig (48-72 óra). 
Ami azt illeti a napokban, eléggé berekedtem, vagyis nem igazán tudok beszélni, habár ma estére, kezdett javulni, remélem reggel nem lesz megint rosszabb :D.  Nem könnyű "pihentetni" a hangom, legalábbis nekem ez kimondottan nehéz. Nem baj ezt is gyakorolni kell.

Nincsenek megjegyzések: