hétfő, december 5

Fura hangulat hétfőn


-->
Ma reggel 6:15-kor csörög a telefonomon az ébresztőóra, de én, mint akinek van még ideje aludni kinyomtam. Ébredni 6:55-kor ébredtem fel, a buszom már elmenet, de gondoltam magamban, majd édesanyámékkal megyek nyolcra. Ám ekkor megjelent édesanyám az ágyam mellett és bejelentette, hogy se víz, se áram, keljek fel, és menjek el mamáékkal (itt voltak tegnap), mert ő nem biztos, hogy megy Margittára. Már ekkor éreztem, hogy a mai nem az én napom lesz.
Reggel első órán a vállalkozás tanárunk kötekedéssel kezdte, vagyis ő kérdezte, hogy kinek nincsenek jegyei kinek vannak, és mivel én írom a pontokat válaszoltam, erre felháborodottan mondja nekem, hogy én mindenbe beleszólok.... de hát engem kérdezett.....majd mondta, hogy biztos "logomániám" van stb.. Nah, de miután ezen túlestem következett az angol óra, ahol a tanárnő szintén belénk kötött (DT-ekbe), mert nem tetszik neki, hogy közülünk néhányan hiányoznak óráról, szerinte szabadidőnkbe kéne ezeket végezzük, és mikor megmondtuk neki, hogy igenis szabadidőben +tevékenykedünk pl.  a héten 8-tól 8-ig vagyunk suliba akkor ránk förmedt, hogy miért feleselünk/lek.   Később szünetben az igazgatónő azt kérdezte tőlem, hogy téged már kérdeztek (az iskolába székeket, padokat stb hoztak Szolnokról, és jöttek onnan a tv-sek és a riporterek), én válaszoltam, hogy nem, ő nem várta meg, hogy folytassam, a mondatom azzal, hogy nem is szükséges, vitt is ki az esőbe a kamera elé, ott meg kénytelen voltam válaszokat adni.  Így leírva már nem is tűnik olyan rossznak az egész, sőt már hogy túl vagyok ezeken, azt kell, hogy mondjam jó is volt, elvégre semmi sem lehet olyan nagyon rossz.Délután a kilencedikesekkel foglalkoztunk, szünetekben programokat szerveztünk nekik egész hétre nézve (gólyahét). Ez volt talán a napom legjobb része (délután), ekkor tudtam meg, hogy erre a hétre még igazolást is kaptunk/tam, ám holnap szerintem felelnem kéne románból, mert a múlt órán nem írtam meg a felmérőt (versenyre készültem).Igen, nem szabad elvegye a sok +munka a tanulásra szánt időmet és energiámat, csak ezt nehéz kiküszöbölni, mivel ezt sokkal jobban szeretem csinálni, mint tanulni, de az akaraterőm már kezd megjönni, tehát nem lesz gond, a héten még szervezkedünk/dek, aztán már CSAK a tanulásra fogok koncentrálni, mert jövőhéten felmérőket írunk és, mert félév végén nem szeretném lerontani az eddigi teljesítményeim átlagát.Azt, hiszem fáradt vagyok, kellene pihenjek/aludjak, de valahogy nem igazán jön össze ez nekem, túl sok dolog kavarog most a fejemben.Eléggé.....nem is tudom milyen volt ez a bejegyzésem....fura. De most ilyen hangulatban vagyok.

De mégis, boldog vagyok, mert tudom, hogy nem vagyok egyedül, van Istenem, aki gondomat viseli és semmi sem történik véletlenül. Minden léptemet ismeri és figyeli, vigyáz rám. ezt tudni és érezni olyan boldogító érzés.

Nincsenek megjegyzések: