vasárnap, december 4

Drága jó édesapám

születésnapja van ma.
Mérhetetlenül nagy az öröm és a hála a szívemben azért, mert az ő gyermeke is (Istené is) lehetek. Nagyon jó szülő és édesapa. Nem is tuom hol tartanék nélküle, szükségem van rá és az intéseire, jó tanácsaira. Igaz néha nehéz elfogadni döntéseit és engedelmeskedni neki, de utólag mindig rájövök, hogy hiba volt az ellenkezés és még nagyobb hiba lett volna, ha nem fogadom meg tanácsait.
Megtörtént már, hogy nem értettem miért int engem vagy miért nem enged meg egyes dolgokat, de később rájöttem, hogy javamat akarja, ezt már tudom, de sokszor mégis nehéz az engedelmesség.
Édesapám az az ember (férfi) akiről tudom, hogy mindig mellettem áll és nem engedi, hogy bajba sodorjam magam. Nagyon örülök annak, hogy fordulhatok hozzá, imádkozhatom vele, beszélgethetek vele. Hálás vagyok Istennek azért, hogy hívő és szerető édesapával áldott meg, nem mindenkinek adatik meg ez a nagy kegyelem.
Kimondottan örülök annak is,hogy felnézhetek édesapámra, jó példaként tekinthetek rá, szeretnék én is ilyen jó példaként állni, majd a gyermekeim előtt.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon szepen leirtad !!
Boldog szulinapot edesapadnak!!

Veressné Ady Anna írta...

Tiszta szivemből örülök .
/a nagymamád /