péntek, november 4

Tanulás

A mai nap azt hiszem gyorsan eltelt.  Tegnap írtunk fizikából felmérőt, jól sikerült. Ma elmaradt a kémia felmérő (hétfőn írjuk meg), mert sokan hiányoztak különböző okokból (néhányan himlősek, mások a szervezték a heloweent, ...stb...). Mostanában matek órán én szoktam kimenni a táblához ( mindig ki kell menjen valaki, megoldani a feladatokat), de azt hiszem javamra vált/válik. Így többet gyakorlok, vagyis itthon még egyszer kénytelen vagyok átnézni az órán megoldott gyakorlatokat, mivel be kell másolnom azokat a füzetbe. "Jelenleg" is ezt csinálom. Úgy döntöttem ma este annyi házit/ jegyzetet készítek el amennyihez csak van erőm ( van mit csináljak, jobb, ha folytatom:D); lehet, hogy holnap elmegyek édesapámmal Békésre (vasárnap bemerítés lesz ott), ezért tanulok most.
Azt figyeltem meg, hogy ha szorít az idő sokkal jobban haladok a tanulásal, mint egyébként. Például tavaly délelőttönként tanultam kevesebb idő alatt többet, most délutánonként KÉNE tanuljak, de valahogy, mindig az van bennem, hogy még van időm, közbe nincs.

Nincsenek megjegyzések: