szombat, november 12

Programdús napok

Ez a hét nagyon gyorsan eltelt. Nagyon jó volt, csak kissé túlzsúfolt. A múlt vasránap Békésen voltunk bemerítésen, örülök, neki, hogy elmehettem/tünk. Találkoztunk a rokonokkal és az ismerősökkel is. Jól elbeszélgettem a fitalokkal. Nagyon jó volt.
 A héten nagyon sokat voltam az iskolában, szinte "többet" mint itthon :D. Majdnem minden nap 4 óra után értem haza (volt mkor 4kor,, 5kor, 6kor stb). Elkezdődtek a dolgazat írások, sokat kell tanulni, nincs olyan nap, hogy valamiből ne írnánk felmérőt, vagy ne kellene feleljünk. Kell tartani az iramot. Ma délutánra egy programot is szerveztem, amit az iskoláan fogunk megtartani. Ez is rengeteg időt vett ígénybe, de kárpótólt az, hogy szerettem és élveztem csinálni:D. Olyan boldog vagyok, mert nagyon jól sikerültek az utóbbi matek felmérőim.  Kedden és szerdán délután még matek korepetálást is vállaltam. :D
Szerdán késő délután még Virág is volt bent nálam az iskolában, amíg édesanyám Napsugáréknál volt a másik oviban.
Tegnap este 8-kor érkeztem haza, ezt követően még volt testvéri órán és az után/közben megérkeztek hozzánk Evódia nénémék. Még mindig itt vannak. Nagyon örülök, hogy eljöttek, jó együtt lenni. Ma délelőtt önkéntes munkán voltam a sulinál, Pálma is elkísért. Most meg készülök a délutáni programra (kerekszatalos beszélgetés játékokkal, alaptéma: önkéntesség).
Sok a program, de még győzöm és szeretem csinálni. Jövőhéttől, pedig csak a tanulásra fogok koncentrálni,vagy legalább is megpróbálok, több időt fordítani ezen tevékenységre is, mert azért mostmég ez a fontos.

2 megjegyzés:

mutter írta...

"pörögni" jó:), ha az Isten tenyerén történik.

Oláh Krisztián írta...

Már mondtam neked, de itt is leírom had tudja meg mindenki, hogy igazán jó volt a kerekasztalos beszélgetés :D