csütörtök, november 3

Oszi mondta "Mirjám ilyet is csak te tudsz..."

Ma az oszi azt mondta nekem, hogy: "Mirjám ilyet is csak te tudsz. (a többiekhez fordul és folytatja) ő másol egész órán és még nekem van lelkiismeret furdalásom."
Hát, a történet valahogy így szól. Ma kampányolni kellet menjünk a többi osztályba, hogy őszinte legyek semmi értelmét nem láttam az egésznek. A másik dolog pedig, hogy azt kellett elmondanom, hogy miért szeretnék DT elnök lenni, amikor nekem semmi kedvem az egészhez. Én mondtam is, hogy vannak nálam alkalmasabbak és nem feltétlen akarok elnök lenni, ezt a feltétlent is csak azért tettem, hozzá, mivel az egyik tanárnő (aki beválasztott) velünk volt. Kb. 20 osztályban voltunk (a jelöltek), én már az elején untam, hát még a végén, körül-belül két és fél órát vett igénybe ez az egész. Mindez tanítási időben ezért migint lemaradtam a biológia óráról, ami most nem jó mivel hétfőn felelünk és azt azt követő órán, pedig felmérőt írunk.
Ezért az utolsó órán ami kémia volt (oszi óra) a biológia leckét másoltam, azt modnván, hogy a kémia füzetet elkérem majd valakitől, mivel hétfőn kémia úgy sem lesz biosz viszont igen abból meg tanulni kell.
Tehát kémioa órán én a biológiát másoltam.
Óra végén az oszi kérdezte,  hogy:
-Mirjám, szünetbe megint fogsz jönni, hogy magyarázzam el a leckéket, ugye?
-Igen :D:D
-Azt ugye tudod, hogy én is csak egyszer kapok fizetést:D:), nekem is csak egyszer és csak egyett fizetnek- mondta
- Hát, ha tanárnőnek a terhére vagyok, akkor nem megyek- mondtam nagy alázatosan:D:P
Erre válaszolta ezt a mondatot:
-"Mirjám ilyet is csak te tudsz. (a többiekhez fordul és folytatja) ő másol egész órán és még nekem van lelkiismeretfurdalásom."

Nincsenek megjegyzések: