szombat, november 19

A napok, mintha csak órák lennének olyan hamar eltelnek. Ez a hét is nagyon gyorsan elillant. Két dolgozatot is írtunk. Ami azt illeti elég jól sikerültek (fizika, román). Az osztályban terjengő himlőjárvány már a az utolsókat rúgja (már nincs ki elkapja), viszont az iskola szinten még terjed a rózsahimlő.
 Megint szervezkedünk (gólyabál/gólyahét lesz), sok munka, de érdekes és jó, ám a legtöbb energiámat most mégis a tanulásra szeretném fordítani. A matematika dolgozatot jövő csütörtökön írjuk meg és azt szeretném, ha nagyon jól sikerülne, viszont ehhez gyakorolnom is kell. Már a mai nap folyamán elővettem a matek füzeteket és elkezdtem átnézni a feladatokat, mivel a dolgozat előtti órán (hétfőn), ha van kérdésünk feltehetjük azt.  Már a fogalmazásom/dolgozatom is elkészült a versenyre úgy, hogy egész jól haladok:D:D.
Ma édesanyám nem volt itthon (Perecseny, konferencia), így egész nap egymásra voltunk hagyatkozva. Édesapám eljegyzésre kellett menjen, tehát a mai nap folyamán mi öten szorgoskodtunk itthon. Judit volt a "szakácsnénk", ő mindig is jobban szeretett és tudott forgolódnia konyhában, mint én, ám a mosogatás már rám hárult. A kisebbek meg játszottak, mesét néztek és nagy örömömre délután Jémina kivételével még aludtak is :D, majd minden kezdődött elölről. Mikor édesanyánk hazaért vacsoráztunk, majd következett a lefekvés (ismét).
Most ismét leültem matekezni, viszont azt vettem észre, hogy most sokkal nehezebb megoldani egy feladatot, mint máskor, most valahogy nem tudok olyan jól koncentrálni, meg persze már kedvem sincs hozzá, így úgy döntöttem, hogy majd holnap délután folytatom a tanulást.

1 megjegyzés:

Napsugár írta...

azok a jó kis matekpéldák... hiányoznak! :D