péntek, november 25

Ismét eltelt hat nap és én nem írtam. Szerettem volna írni valamit, de nem igazán került rá sor. Most tolom a hiányt:D.
Már három tantárgyból is megírtuk a dolgozatokat, de még mindig hátra van az informatika és a magyar félévi. A mateket is megírtuk, szerintem nem sikerült minden tudásomat visszaadnom, sajnos. 
Holnap is megyünk iskolába, mivel a jövőhét pénteki napja is szabadnap lesz.  Nekem már jövőhéten nem kell iskolába menni (a verseny miatt, jövő hétvégén lesz), de gondolom, a dolgozat írásra megyek. 
Holnapután bemerítés, holnap pedig jönnek  Békésről vendégeink (a gyülekezetbe). Nagyon boldog vagyok, nagyon várom már a vasárnapot, de még előtte kell készülni (a rám háruló feladatok egyike a takarítás):(:D. 
Úgy örülök annak, hogy Lidi is bemerítkezik, ez kimondottan nagy öröm számomra:D.

Nincsenek megjegyzések: