szerda, október 12

Össze-vissza mindenféle gondolat


Vasárnap Lecsméren voltunk a fiatalokkal, nagyon jó volt (habár ezt egész részletesen leírtam még vasárnap este, de mivel akkor elment a netem és elszállt az irományom, ezért nem tudtam közzétenni, most meg már nem tudom úgy leírni, ahogy akkor.) Később meg nem igazán volt kedvem írni, meg nem is nagyon akrtam elrontani azt a kerek számot (50) amely a 2011-es bejegyzéseimet jelölte, most akkro még rendszeresebben kell írjak, hogy elérjem a 100.:D
 A hetem egész jól telik. Tanulni kell. Nem nagyon szeretek, de kell. Ma felmérőt írtam (a többiek már korábban megírták) fizikából, szerintem jól sikerült annak ellenére, hogy nem voltam ott az órákon. Holnap matekból írunk felmérőt, viszont az nem fog ilyen jól sikerülni. 
Tegnap édesanyámmal elmentünk cipőt venni, de azt hiszem túlságosan is igényes vagyok, mivel mégis csak cipő nélkül tértünk haza, annak ellenére, hogy több boltban is jártunk. Valahogy válogatós vagyok ezen a téren,m elvégre mégis csak én kell hordjam. Úgy volt, hogy ellenőrző képet is készíttetek tegnap, de mivel valami megcsípett a szemem alatt és nagyon bepirosodott, valamint megduzzadt az arcom , ezért elnapoltam. Ráér még az ellenőrzőt megkapnom( csak akkor adják ide, ha van már benne kép). Mára már egész "jól " néz ki az arcom, csak van egy seb a szemem alatt, ha elmúlik a kép is el fog készülni, remélhetőleg. 
A cikkemet odaadtam az igazgatónőnek, azt mondta, hogy érdekli és elolvassa, nagyon remélem,  hogy nem csak elolvasni fogja. 
Kéne már regisztráljak arra a kutató versenyre, csak, hogy előtte meg kell írnom, egy egy oldalas fogalmazást, amiben leírom, hogy mit fogok kutatni. Ezt még el kell készítsem max. szombatig. Meg lesz, csak jönne már meg az ihlet. Ma ennek is neki kezdtem, csak félbe hagytam, mivel nem igazán tetszett amit írtam, vagyis szerintem, most túlságosan erőltetett volt, ami meg nem jó. 
Most, pedig megyek és folytatom a tanulást, gyakorlást matekból, mert ha nem akkor, nem igazán számíthatok jó jegyre. Folytatni? Úgy mondtam ezt, mintha eddig, olyan sokat tanultam volna. Igaz, hogy hétfő délután gyakoroltam, mert akkor volt kedvem, de ma.....hát nem mondhatom, hogy olyan sokat ültem volna a füzet/könyv előtt, vagyis ülni ültem, mert ott volt előttem, csak nem igazán volt kedvem tanulni. Bele-bele néztem, de mindig eszembe jutott, valami amin elkezdhettem ábrándozni. Ma egyáltalán nincs kedvem a tanuláshoz, nem tudom miért.

Nincsenek megjegyzések: