hétfő, október 31

Nagyon boldog vagyok

Ma olyan jó napom volt. Nagyon boldog voltam egész nap. Sok apróság közrejátszott de a legfőbb oka, hogy nagyon jól sikerült a matek felmérőm (ma írtuk meg, igaz, hogy msákor is "jól" sikerül, de most tanultam is és rájöttem, hogy így még jobb érzés), meg amúgy egyébként is boldog vagyok. Holnap jönnek haza édesanyámék. Már nagyon várjuk őket.
Ma meginterjúvoltak hat társammal együtt. Margittai Gábor kérdezett minket az új iskoláról, meg a románokkal való "kapcsolatunkról".  Délután tanultam a történelmet, mert holnap abból is írunk felmérőt a rövidített nap ellenére (rövid nap lesz...hurrá).  Ennek is örülök. Tehát ma boldogan fekszem le, mint általában,ám azzal a különbséggel, hogy most kimondottan örülök, már nem is annyira a jól sikerült matek felmérő miatt, hanem csak úgy, mert jó örülni., és mert ma egy éve, hogy bemerítkeztem.

1 megjegyzés:

mutter írta...

veled emlékezem, veled örülök!