szerda, október 19

Hát, igen


Ma jó napom volt.
Az ellenőrző kép is elkészült, ezután már csak az ellenőrzőt kell megkapnom. Holnap és holnapután rövid napunk lesz, a hideg miatt  (még nincs fűtés az iskolában, és nagyon hideg van).
Amikor a kórházból haza jöttem azt hittem, hogy egy életre elég volt nekem a pszichológussal eltöltött órákból. ......és most... Hétfőnként pszichológushoz fogok járni. Ez persze összetett dolog, nem mintha nekem szükségem lenne rá, hanem csak úgy, vagyis.... A pszicho tanárnőm szerint nehezen kiismerhető típus vagyok és jobban meg akar ismerni, én meg azt gondoltam legyen meg az öröme elmegyek hozzá; beszélgetni úgy is szeretek. Aztán meg arra gondoltam, hogy ezáltal talán alkalmam lesz bizonyságot is tenni, szóval belementem. Remélem nem csupán idő fecsérlés lesz az ott eltöltött idő. 

1 megjegyzés:

Oláh Krisztián írta...

Tény, hogy érdekes személyiség vagy (ami nem egy rosz dolog) és nem csodálkozom azon, hogy felkeltetted a pszicho-tanárnéni figyelmét! Bizonyára sok más ember is szeretne jobban megismerni téged :)