péntek, október 7

...



Ezen a héten sikerült bepótolnom a lemaradásaimat. Habár tanulni még ezután fogok, mivel elérkezett a felmérő írásoknak az ideje. A leckéket ugyan bemásoltam a füzetbe, de memorizálni, még nem mindet tudtam. Ami jó az az, hogy a tanáraim megértik és segítenek. Tehát a mai fizika felmérőt én csak jövőhéten írom meg (remélhetőleg addigra, már tudni is fogom).A héten a diákok kitöltötték a kérdőívet (ami a cikkhez kell) így már el is tudtam olvasni a válaszaikat. Nagyon jó gondolataik vannak a többieknek, rengeteg vélemény van ((hasonlóak és eltérőek is) most ezekkel foglalkozom, megpróbálom, összefoglalni, hogy egy egységes szövegként lehessen elolvasni az összes gondolatot. Nagyon remélem sikerül.
A héten két helyre is jelentkeztem. A diáktanácsba (nem teljesen volt önálló a döntésem :D, az osztályfőnököm, valamint a tanáraim enyhén „kényszerítettek”, így elvégre is belementem, veszíteni nem veszítek semmit, a szabadidőn kívül, az meg most nekem mindegy :D), ahova már tagnak beválasztottak, remélhetőleg nagyobb rangot nem kapok:D, szerintem nem vagyok én oda való. Vannak ötleteim, szeretek szervezkedni, de csak amikor én akarok, szeretek segíteni másokon, de valahogy nem vonz ez az egész diáktanácsosdi. Az most érdekes az az, hogy a diáktanács tagjainak 80%-a (10-ből 8 ember) a mi osztályunkból van kiválasztva.
Meg jelentkeztem egy versenyre (ez már szívesen, szabad akaratomból,tettem). Ez egy kutató verseny, amelyen én egy pszichológiai kutatást végzek. Úgy gondoltam, vagyis nem teljesen én, hanem az egyik tanár, hogy ez a felmérés amit most végeztem a suliba, elég jó téma, ezért egy ehhez hasonló kutatást végzek. Vagyis a tinédzserek világképről, gondolatairól fogok dolgozatot írni, kikérdezem a diákokat (minden rétegből valakit ), és összehasonlítom a véleményüket, majd összefoglalom. A mostani cikkem egy „gyakorlómunka”. Ezt most élvezem csinálni, sokkal jobban megismerek ezáltal másokat és ez jó.

3 megjegyzés:

Napsugár írta...

Szia, jobban tetszik ez a háttér és betűtípus. Örülök, hogy írsz. Puszi.

Veressné Ady Anna írta...

Örülök a sok lehetőségnek és a kihivásoknak amiben az utóbbi időben részesülsz.Ez nem a véletlen műve.Ragadd meg a lehetőségeket !-ez volt a téma a GYEK országos konferencián,ahol ebben a témában volt egy előadásom.Sok alkalmat elszalasztottam,amire kértem Isten bocsánatát,de ugyanakkor hálás vagyok azokért az alkalmakért amikor hallgattam az Úr hangjára és éltem a lehetőséggel,hogy én is egy követ vagyok és képviseltem Őt aki a legdrágább nekem.
Kivánom,hogy ott, abban a körben ahol forgolódsz légy Krisztushordozó követ,aki engedelmeskedik Ura parancsának.S akkor hasznos lesz a munka ,s az a kutatás is amire vállalkoztál.Ezért imádkozom és kivánom rád az Úr gazdag áldását !
Sok szeretettel :nagymamád

Pápai Márti írta...

Mirjám, nagyon jó olvasni téged. nem tudom eddig hogy maradtál ki a látókörömből itt a blogvilágban. Nagyon felnőttél, amióta nem igazán látjuk egymást (esetleg képen). Sok puszi neked, és örülök, hogy nem vagy már kórházban.