hétfő, október 3

Boldog vagyok


Ma olyan nagyon boldog voltam. Nem is tudom, mikor örültem utoljára ilyen nagyon annak, hogy mehetek iskolába.:D
 Már kora reggel fel kellet keljek, mert most a busz 7 óra előtt 1o perccel indul ( túl sokan vagyunk, ezért kétszer fordul, ekkor és fél nyolckor, egy hónapig mi és egy hónapig pedig a  másik iskolába járók kelnek korábban). Ma nem esett nehezemre a felkelés, pedig este  sokáig olvastam, az orvosi tiltás ellenére, nagyon érdekes a könyv és nemsokára befejezem.
Az iskolába, mindeki kérdezgette, hogy mi van velem, hogy vagyok stb. Nagyon jól esett, de egy idő után fárasztó, ugyanazt többször elismételni. Az osztályba külön "előadást" tartottam az oszi óráján:D amin, jól szórakoztak a többiek, valamint én is kibeszélhettem magam és nem kellet több kérdésre válaszolnom.  Örültem annak is, hogy beszélhettem az igazgatónővel. Ez már haladás a cikkemmel kapcsolatban. Nagyon remélem sikerül megvalósítani egyet s mást a diákok kérései közül. Már elindult a folyamat, több tanárral is beszéltem, így van remény :D:D:D. Délután Evelinnel voltam, elmentünk lefénymásolni a leckéket, majd beszélgettünk. Fél 5 körül értem haza, akkor kezdtem el a leckék lemásolását ( a fontosabb tantárgyakaat be is másolom, ezzel is tanulva), egy órát sem tudtam írni, mert megfájdult a fejem, és nagyon elálmosodtam, így letettem a füzeteket és ledőltem egy kicsit. Egy óra pihenés után, már sokkal jobban és gyorsabban haladtam.  Már csak a fizika, informatika és matematika van hátra. Ezeket még előbb megbeszélem a tanárokkal, nem nagyon szeretek, úgy másolni, mint a gépek. Szeretem megérteni azt amit írok. Holnap még beszélek a tanáraimmal, utánna majd bepótolom ezeket a leckéket is. A lényeg most úgy is meg van, ami holnapra kell megvan.

2 megjegyzés:

Napsugár írta...

Látom, itt csupa boldogság az élet! :D

Gretta írta...

Szia Mirjam. Az Ur aldjon meg.Sok erot az iskolaban es a gyogyulasodban is. Nagyon szertnek,es gondolom Greti is veled meg a csaladoddal talalkozni,ojan reg nemlattuk egymast.Gondolunk ratok,udvozoljuk az egesz csaladot, Puszi nektek.Efi