kedd, szeptember 20

Új vagy régi suli, mindegy tanulni így is úgy is kell


Egész jó az új iskola, ha a rossz dolgokat nem veszem figyelembe :D. Végülis minden kezdet nehéz, de hiszem, hogy ennél  jobb lesz idővel.
Ahoz képest, hogy csak most kezdődött el a tanítást, én már nem szeretek iskolába járni, valahogy semmi kedvem, de majd belerázkódok a programomba. Nehezemre esik este korábban lefeküdni, de ha le is fekszem nem tudok elaludni, viszont reggel meg muszáj felkelni, első órán még eléggé álmos vagyok, de utánna, már teljesen magamhoz térek. Az elmúlt napokban délután is aludtam (ne voltam túl jól, sokat fáj a fejem, de majd elmúlik), ami persze nem segít abban, hogy este hamarább elaludhassak. 
Most kell írnunk éveleji felmérőket, történelemből ma meg is írtuk és ahoz klépest, hogy el sem olvastam a tavalyi anyagot, nagyon jó sikerült, ha tudom, hogy ma írunk és előre készülök se sikerült volna jobban és így amúgy is reálisabb a jegy.
A többi tantárgyból a felmérő még hátra van, amire szerintem azért legalább egy kicsit készülök (valahogy nem füllik a fogam a tanuláshoz, lehet, hogy ez is a vakáció utóhatási közé tartozik?).
Vannak új tanáraink akiket, már nagyjából kezdek kiismerni, azt hiszem, nem lesz olyan rossz ez a tanév, sőtt, hogy optimista legyek, egész jó lesz. 
Az iskolába újre megkezdődtek az áhítatok, már termünk is van és ami még nagyon jó, hogy most sokkal többen vagyunk, mint tavaly, ennek örülök. Szeretném, ha az ott tartott áhítatok, jó hatással lennének a többiekre, valamint mi is épülhetnénk általa.

Nincsenek megjegyzések: