péntek, szeptember 9

Péntek

Ma volt nálunk Lidi, beszélgettünk, olyan boldog vagyok, örülök annak, hogy megtért, most  minden sokkal jobb, pedig eddig is jó volt. délután, pedig én mentem Lidiékhez Virággal és Napsugárral, amíg édesanyám a Jémina osztályába (Margittán) takarított a többi szülővel, nem sokára hazaér. Lidiéknél szilvát magvaztunk, de nem tudtuk befejezni mert, nyolcra kellett menjünk az imaórára.
Most már várom a hétfőt, mert túlságosan kíváncsi vagyok, és ez erősebb, mint a lustaságom. Túl sok az újdonság most a suliba, amit már látni szeretnék. Meg Lidi is fokozza bennem a kíváncsiságot azzal, hogy ő tényleg nagyon izgatott.
Rájöttem arra(némi rávezetéssel :D) hogy sokat ülök a számítógép előtt, ami persze nem mindig hasznos időtöltés. Így hát elhatároztam, hogy leszokom, vagyis ezentúl csak annyi időt töltök a gép előtt amennyi szükséges (tanulás), és ha ez nem vesz igénybe túl sok időt akkor még egy + félórát, de először is most nem számítógépezek szerdáig. Miért pont szerda?  Mert, addig lesznek itt mamáék, akik holnap jönnek még egy pár vendéggel (akik csak szombaton lesznek itt).


Nincsenek megjegyzések: