vasárnap, szeptember 25

Öröm

Nem ér semmit a méltatlankodás, rájöttem arra, hogy nagyon sok dolog van itt is, aminek örülhetek, amiért hálás lehetek Istennek.
Örülök annak, hogy jó körülmények között lehetek, tisztaságban, szép szobákban, örülök annak, hogy megismerhettem Dórit, örülök annak, hogy az ápolónők kedvesek, annak is, hogy van olyan hely, ahova meghúzódhatok anélkül hogy megfigyelés alatt lehetnék (terasz,ebédlő). Örülök annak, hogy van internetem, ha nem is mindig de van. Azért is hálás vagyok, hogy vannak akik gondolnak rám, akik imádkoznak értem,. Nem is tudom, hogyan lehettem, elégedetlen, mindenem megvan, ez egy csodás „nyaralás”, ráadásul én vagyok a legjobb állapotban, az emeleten. Azért pedig külön hálás vagyok, hogy Isten az elégedetlenségem ellenére, szeret/etett, és rámutatott arra, hogy mennyi dolog van aminek örülhetek. Nincs okom, a szomorúságra, mert van egy Királyom aki velem van, aki vigyáz rám és szeret, soha nem hagy el, ezért én boldog, vagyok, bármi történjék is.
Most úgy érzem, mindegy meddig kell itt maradjak, örülni fogok neki, mert soha nem leszek egyedül
Most voltak itt édesanyámék (Márta néni, Sára, Izabella, mama és édesanyám). Ennek is nagyon örülök. Beszélgettünk, és ők is hoztak ételt, aminek szintén örülök. Estig még bővítgetem a bejegyzést.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Miriam, en egy oreg neni vagyok, ha kinezel az ablakon , talan ide is latol Osi negyedbe, en is onnan a nefrologiarol nezegettem at, tavaj.Pont ugy ereztem en is mint te. Kikapcsolodas,nyaralas, valtozatossag.Hiszen evek ota csak ide a legkozzelebbi boltba jarok. De hidd el, hogy Istennek a korhazban eltoltott idovel is van terve. Lehet az hogy baratnot szereztel, Dorit, akinek elmondhattad a JO HIRT AZ UR JEZUSROL.Minden nap bementem a tobbi korterembe es elmondtam egy- egy verset idos embereknek, akik valahogy jobban vagynak a szeretetre.Kivanok neked jo egeszseget es Isten aldjon meg , hasznaljon az O munkajaban . Nagyon szep a blogod , gratulalok.-Hajnal neni-