hétfő, szeptember 26

Még egy ideig bezárva tartanak

Hát..... úgy néz ki hogy minimum péntekig itt kell maradnom.
Ma délelőtt vettek vért tőlem, szóval, elkezdődtek a vizsgálatok :D A doktornő is megérkezett, aki azt mondta, hogy nem mehetek el péntekig, mert szerinte pszichés gonjaim vannak.
Azt kérdezte, hogy hogy megy a tanulás, meg, mondta, hogy biztos , otthon a szülőkkel nem jövök ki jól, vagy a tesóimmal van valami bajom, vagy az iskolába a barátaimmal, vagy a tanáraimmal van valmai problémám. Nagyon nehéz vele megértetni, hogy semmilyen pszichés bajom nincs, lekileg rendbevegyok, és még agyilag is. Bár nagyon sok türelemre van szükségem a héten. Imádkozom is érte, hogy legyen türelmem, és adjon az Úr alázatot is.
 Délután megint volt itt  pszichológus akivel kellet olyan Napsugár és Jémina szintű feladatokat oldani (pld. melyik következik a sorba karikázd be és színezd ki:D ). Aztán megszabadultam tőlle, mert eljött hozzám Timi, akivel beszélgethettem. Ma sokat telefonáltam, és amikor, felmentem mess-re egyből, vagy 15en kezdetek kérdezősködni. A nagy részét fel is hívtam telefonon, mert úgy könyebb válaszolni a kérdésekre, és egyszerre, csak egyre kell :).   Jól esik, hogy ilyen sokan erdeklődnek, és imádkoznak értem.  Ahogy elnézek itt pár gyereket, összeszorul a szívem, nem is mertem gondolni, hogy tényleg ennyire hátrányos helyzetben is élnek emberek.

1 megjegyzés:

mutter írta...

kívánok hittel történő gyógyulást. imádkozunk továbbra is érted.