szombat, szeptember 24

A mai nap is eltelt

, most nem tudom eldönteni, hogy gyorsan, vagy lassan, de már mindegy eltelt. Itt volt nálam Enikő, aki hozott, nekem ebédet, aminagyon finom volt, és jól is esett. Majd Anikó is volt itt egy kicsit. A nap nagy része unalmasan telik, olvasgattam, neteztem kicsit (amikor tudtam), és ma még aludni is tudtam délelőtt. Esténként, nem tudok elaludni hamar (otthon se), de itt ez még jó is, mert ilyenkor nyogodt itt a hangulat.
Van itt egy nagyon rossz gyerek, epilepsziás, senki sem bír vele, a testvérével van itt, akitől mindig kap (és nem cukorkát). Szegényt sajnálom. Most fáj a fejem, de egyébként jól vagyok. Azt mondták hétfőn elküldenek az immunológiára és megvizsgálnak, mert több mint valószínű, hogy az allergiám miatt fáj a fejem.
Ma is volt alkalmam egy kicsit beszélgetni Dórival, remélem,van/lesz eredménye annak, hogy itt vagyok.

Nincsenek megjegyzések: