szerda, szeptember 28

Boldog vagyok

Most nagyon boldog vagyok. A mai napon nagyon jó volt, először is mert, tegnap elkezdtem egy cikket írni, amely a diákok, kamaszok véleményéről szól. Arról szól, hogy milyennek látják azt a kort amielyben vannak, hogyan látják a szerelmet, mi az amit el szeretnének érni az életben, valamint a számunkra (margittai diákok számára aktuális téma), hogy mi a véelényük az új iskoláról, mi az amit, most szívesen megvalósítanának, ők hogyan látják a tanár-diák kapcsolatot meg ehez hasonló kérdések.  Már pár fiatalt kikérdeztem, és ez alapján kezdtem el írni. Amint haza megyek (pénteken hazamehetek) és elkezdek pótolni, majd hétfőn, pedig már személyesen folytatom, a kérdezősködést.  Majd, a diákok véleményeit, elmondom az igazgatónőnek, azt remélve, hogy lesz valami foganatja, valmint, hogy lesz olyan amely megvalósul. Hát, én most ezzel próbálkozom, remélem lesz eredménye.  Délelőtt beszéltem az igazgatónővel, aki azt, mondta szívesen meghallgatja, a diákok véleményét, ami számomra egy reménysugár volt, és nagyon örültem neki.
A másik dolog aminek nagyon örülök, hogy délután, a pszichológussal voltunk,és most, jót beszlgettünk, megvallhattam a hitemet (Dóri volt a tolmács), elmondhattam neki, hogy én hogyan látom a világot. Majd én kérdeztem tőle, ami alapján jobban megismertem. Ez mégjobban felvidított. Ma Dóri szerint kilóméter hiányom van és be nem áll szám, szóval ismét önmagam vagyok. :D
. Holnap fogok menni  az allergia tesztre, majd holnap uán haza is mehetek. Már várom, hogy otthon lehessek.

Nincsenek megjegyzések: