csütörtök, augusztus 25

15 éve annak hogy földre jöttem

Ma érkeztem haza. Az elmúlt napokat Kémeren töltöttem, Hanniéknál. NAgyon jól telt, sokat beszélgettünk, filmet is néztünk, voltunk Bagoson a strandon, valamint tegnap Perecsenybe a Kvint koncenrten. Délbe jött értem édesapám és haza hozott. Mama egyszer egy megjegyzésében említette, amit kis koromban mondtam, "mindenhol jó de legjobb otthon", ezzel azt hiszem most is egyettértek, mivel a nyár folyamán rengeteget utazgaattam, és nagyon jó volt mindenütt, mégis most örülök, hogy itthon lehetek. Viszont hétfőn megyünk a lekipásztori hétre, amit, bármennyire is "szeretek" (mert hát azért néha jó utazgatni :D) itthon lenni, nem szívesen hagynék ki, mivel ott együtt lehet a Veress család. Szeretem az családi találkozókat, és a jövő hét is ilyen lesz, meg persze az ismerősök, akiket már rég nem láttam.
Ma 15 éve, hogy megláttam a napvilágot és a szüleimet. Örülök, hogy ebbe a családba születtem, örülök annak, hogy a szüleim, az Urat félik és követik, jó példával járnak előttem /tünk. Örülök annak, hogy megtanítottak imádkozni, Istent szolgálni, és nem csak megtanítottak, még most is tanítanak és nevelnek. Szeretnék én is ilyen jó szülő lenni majd, ha nagy leszek.
Annak is nagyon örülök a mai napon, hogy nem csak édesapám és édesanyám gyermeke lehetek, hanem, Istené is, örülök hogy megváltott és újjászült engem. Csodálatos ez az érzés, csodálatos Isten gyermekeként élni.

1 megjegyzés:

etelka írta...

Bárcsak minél több gyermek és fiatal mondhatná el ezeket. Nagyon szeret téged az ÚR! Olyan jó volt ezt a bejegyzésedet olvasni.Szeretettel Etelka.