szombat, július 2

Péntek

Ma délelőtt elkezdtünk pakolni, elfogyasztottuk az utolsó reggelinket és elindultunk a buszállomásra. A busz indulásáig még várnunk kellet, de hamarosan elindulhattunk (mama, Dani , Pálma, Judit és én). A buszon megismerkedtem Orsival. Alkalmam volt bizonyságot tenni és elbeszélgetni vele. Jó volt. Azt figyeltem meg, hogy az emberek sokkal jobban tudnak beszélni a lelkiállapotukról, hitükről idegenekkel, mint a barátaikkal, talán azért mert a barátaik is olyan sötétségben élnek, mint ők.
Zilahra megérkezve a köszönések után még egyet játszottunk ( Júliáék már ott voltak) egy saboteurt. Az esti alkalom nagyon jó volt, sokan szolgáltak, áldásos alakalom volt.
Alkalom után még kihasználtuk az utolsó órát amit együtt tölthettünk és még beszélgettünk és játszottunk egy kicsit. Utána pedig hazaindultunk, nem rég értünk haza.

2 megjegyzés:

Mike Adina írta...

Ügyes vagy, Mirjám, hogy duplán is leírtad a vásárhelyi hetedet. Nekem élmény volt elolvasni is, kicsit visszakalandoztam a saját gyerek/tinikoromba. További szép nyarat neked!

vmirjam írta...

Duplán véletlenül került fel, mert először nem volt eléggé átlátható.:D