hétfő, július 4

Most ez a kedvenc hétfőm

Ma délelőtt és délután Lidiéknél voltam Virággal együtt. Itthon nagy volt a hangzavar, futkározás, játszás stb.. Itt voltak a lekipásztorokk és néhányan elhozták a gyerekeiket is. Voltak egy páran, na persze a létszámot mi is gyarapítottuk, mármint Jémináék. Én néha néha haza jöttem Virágnak ezért-azért és mindig más gyerekkel futottam össze. Végül kiderült, jhogy nem vis voltak olyan sokan, csak 6an. Elég tűrhető. Édesanyám sütött főzött Erzsike nénivel (Papp), ők is elvoltak. Én Lidiéknél... hát filmeztünk, beszélgettünk, meg próbáltunk rájönni, arra, hogy némely területeken hogyan kell használni blacberrymet ( édesapám, azt mondta, hogy jöjjek rá magam, nálunk van ez így, szerinte ha én jövök rá nem felejtem el. Ez így is van, de na, azért szerintem úgy is megjegyezném, ha megmutatná. De legalább elvagyok, egy ideje.) Este nyolc körül jöttünk haza Virággal kiterítettük a ruhákat (Lidivel) utánna, pedig elmentünk sétálni egy kicsit. Végül Kilenc körül jöttem haza véglegesen, azóta itthon vagyok édesanyámmal beszélgettem/ek. Most jöttem rá arra, hogy mennyi programom/unk van a nyárra és, hogy milyen rövid is a vakáció. Bár szeretem a változatosságot, mármint, szeretek utazni, kirándulni, táborozni stb. Olyan jó lesz ez a nyár is, legalábbis remélem. Nem sokára megyünk gyerektáborba (én segítőnek), utánna meszelünk és megint táborozunk már nagyon várom. Örülök ennek a napnak.

Nincsenek megjegyzések: