csütörtök, július 7

A kicsikkel

A kicsikkel, ez a cím. Habár már Napsugár(5) és Virág(3 lesz) nem is olyan kicsik, nekem ők mindig azok maradnak.
Délelőtt édesanyámék elmentek Debrecenbe vásárolni (a táborozásra). MI itthon voltunk öten. Reggel és délután meg este, vagyis egész nap Judit és Jémina a padláson lopta a napot. Jól érzik ott magukat, mióta édesanyámmal kialakítottak ott fent egy játszó szobát (teret). Így én a két kisebbel lent (a lakásban ) voltam. Délelőtt mesét néztünk azt a fajtát, amit én is ők is kívülről tudnak. Azután játszottunk, ebédeltünk és végre Virág lefeküdt. Napsugár pedig egy kis időre felment Juditékhoz. Én pedig neki láttam a vasalásnak, meg a hajtogatásnak (most édesanyám rám bízta). A nagy részévél már készen voltam amikor Virág felkelt és Napsugárral együtt az udvarra kívánkozott. Nem tudtam nemet mondani és nem is láttam értelmét. Ennek a következménye az lett, hogy 15 percen belül azon kaptam magam, hogy Virággal pillangókat hajkurászok. Hát, igen ő nagyon élvezte, de nem mondhatom, hogy én nem. Azután Napsugárral ketten bicikliztek/motoroztak, én pedig a padról figyeltem őket. Édesanyámék 4 után érkeztek haza. Ezt követően, vissza kerültünk a házba. Ismét játszottunk majd leültettem őket egy kis időre. Édesanyám most készülődik a táborra (HOREB). Már várom, a táborozást. Holnap megyünk oda egy páran takarítani, előkészíteni a terepet.
Virág már alszik, Napsugár még főzőcskézik, de namsokára ő is alszik (legalábbis remélem) (ő ilyen éjjeli bagoly este sokáig bírja, de reggel tovább alszik, ha hagyják, hasonlít rám :D), Judit és Jémina a padláson alaszanak (már megint). Édesanyám kiflit készít én meg várom a vendéget (Novák Zsolt) édesapámmal együtt.

Nincsenek megjegyzések: