kedd, július 5

Kedd

MA is a napom nagy részét Lidiéknél töltöttem, de most Napsugárral és Virággal együtt. Délelőtt ott voltunk Napsugár játszott Annával ( a református pap kislánya). Lidi meg én és persze Virág filmeztünk és sétálgattunk, kivittük Virágot a játszótérre. Délután Virágot hazahoztam aludni, majd visszamentem Lidiékhez. Virág alvás után ismét csatlakozott hozzám. Este amiután hazahoztam a kicsiket ismét elmentem sétálni, ma az ifi egy részével. Jó volt velük beszélgetni, velük lenni. Édesanyám és két jobb keze Jémina és Judit itthon takarítottak, hol a kamrát, hol a padlást. Bár édesanyám délelőtt Márta nénivel tárgyalt a tábori program (étel) miatt. Jó napom volt és még az ebéd is finom volt ( nem mintha máskor nem lenne az), de most Judit készítette (rakott krumpli). Ő szeret szakácskodni én kevésbé, tehát ő elkészíti én megeszem,:D jól megvagyunk.

2 megjegyzés:

Mike Adina írta...

milyen filmeket szoktál nézni a lányokkal?

vmirjam írta...

hát, cenzúrázott filmeket:D
vagyis inkább olyanokat ami leköti őket (mesefilm) de én sem unom magam, annyira. Most vviszont úgy volt, hogy Virág az egyik gépen nézett egy mesét, mi a másikon meg egy filmet, amíg ő nézte mi is utánna következett a csúszdázás