szombat, július 16

A HOREBen táboroztunk

az elmúlt héten. Nagyon jól és gyorsan telt ott fent az idő. Habár minössze 36an voltunk ott (4 konyhás, 4 tanító+ édesapám, 4 segítő, 20 gyerek+Virág, valamint Janó és János bácsi) jól éreztük magunkat. Hétfőn délután érkeztem meg édesanyámmal és Virággal a táborba, ahol már mindenki várt minket (édesapám is velünk egyszerre érkezett meg, egy másik autóval). Érkezés után eldöntöttük, hogy ki hol lesz elszállásolva (Jémina, a vele egykorú lányokkal, Virág és édesanyám a konyhásokkal, édesapám a széna padláson , Npsugár és én meg a sátorban, Judit pedig a kis sátorban). Szerdán a gyerekek elmentek túrázni, én pedig ott maradtam a táborba (nem egyedül) Virágra vigyázni, de mivel ő aludt nekem is volt időm, és alakalmam pihenni a sepregetés után. Csütörtök este mi ( Janó, Emő, Márk Lóri és én) raktunk egy kis tüzet ahol kellemesen elbeszélgettünk. Kissé hosszúra nyúlt (1óra) a beszélgetés a takarodóhoz (11 óra) képest, így édesanyám kényszerült minket ágyba, vagyis hálózsákba küldeni. Péntek délután Evódia nénémék is felnéztek hozzán a táborba, Kamila, Máté, NApsugár és Jémina kis is próbálták a fürdőzést. Örültem annak, hogy eljöttek és találkozhattunk egy kicsit. Péntek este Magda nénivel beszégettem szintén 1 óra körülig, majd elmentem lefeküdni, egy óra alvás után viszont át kellet költöznöm édesapám mellé a padlásra, mivel nagyon nagy vihar támadt (inkább a szél fújt, de reggelre beázott a sátrunk egyik fele). Szombaton vagyis ma már indultunk is haza, késő délután már itthon is voltunk (jémina, Virág és én). A táborban sokat ping-pongoztunk, habár én még kezdőnek sem mondhatom magam, jó volt. Na, persze meg kézimunkáztunk, saját készítményem csak, egy volt/van, viszont eleget kellet segíteni a kicsiknek, szóval egy időre, talán nem ugrok bele ilyen pepecs munkába.

2 megjegyzés:

mutter írta...

Mirjám! Nagyon jól esett nekem, hogy olyan szeretettel fogadtál. Nekem ezért vált kedvessé az a tábor s az a nap leginkább. További jó nyaralást. Még találkozunk a nyáron, ha Isten megengedi! Juppiii:)

vmirjam írta...

:D