csütörtök, június 16

Zilahon

A mai nap is gyorsan eltelt. Gyorsan, de jól. Reggel fél hétkor, már Máté ott állt mellettem. Hát, én akkor nem voltam olyan helyzetben, hogy fel tudjak kelni, így inkább vissza aludtam. Máré pedig talált jobb elfoglaltságot. Végül is korán keltem,(vakációm kezdetéhez képest), 8 óra 7 perckor (mindjárt 9 óra:). Délelőtt )amikor még itthon volt Pálma) befejeztük az esti filmnézést. Azután (amikor Pálma elment suliba) Mátéval ketten voltunk, de nem sokáig, Kamilla is megérkezett. Máté az ovisokkal játszott, amíg én Kamillával olvasgattam, beszélgettem. Kettő körül már Pálma és Evódia néném is megérkezett. Ekkor elmentünk ebédelni. Ebéd után mi gyerekek haza jöttünk és lepihentünk. Máté és Kamilla aludtak, mi (Pálma és én) leültünk filmezni, bár én közben elaludtam egy kis időre. 6ra mentünk Kamillának az évzárójára. Utánna bevásároltunk és még a parkban is sétáltunk. Végül elfogyasztottuk a gyertyafényes vacsorát, maj mind az 5en ismét leültünk és megnéztünk egy filmet.(Repülj velem!). Tehát ma is jó, vagyis nagyon jó napom volt.

Nincsenek megjegyzések: