szerda, június 8

Szerda

Tegnap jó napom volt: Volt alaklmam beszélgetni Evelinnel kb 2-3 órát: Mostanában már nincsenek rendesen megtartva az óráink, mert elkezdődtek az érettségik. Ma sem voltak megtartva az óráink. Kémiából felmérőt írtunk, szerintem jobban is sikerülhetet volna. Most a svak és bázisok protolítikus elméletét tanultunk(Arrhenius elmélete és Brönsted Lowry elmelete stb.). Úgy érzem elég jól tudom a leckét, de ez most nem tetszett annyira mit az előzőek. Majd meglátom az eredményt. Matematikából nem javítottam mert ahoz hogy fél év végén 9esre zárhassanak, még két 10re lett volna szükségem, ami persze egy "kicsit" nagy falat számomra. Tehát lemondtam róla. Egész jó napom, volt annak ellenére, hogy nem voltam mindig olyan vidám, mint szoktam lenni. MOst estére viszont megjött a kedvem, tehát boldog vagyok:D. Pénteken ballag Lidi, már várom.

Nincsenek megjegyzések: