kedd, május 31

Szerda

Ma egésszen jó napom volt annak ellenére, hogy szerintem a matek felmérőn (most először) nem fogja meghaladni az 5öst. Pedig tudtam/tudom a leckét és még tanultam is, de ez most valahogy nem jött össze. Elvégre is nem mehet minden úgy mint a karika csapás, de ha optimista akarok lenni, azt mondom, hogy úgy sem ront a médiámon. De nem nem vagyok az, nem tudok ilyen "érdektelen" lenni az osztályzatommal kapcsolatosan.
Amúgy az évvégi médiám sokat javul a múlt félévihez képest, tobb tantárgyból is sikerült javítanom, és Istennek hála egyikből sem rontottam. Szándékomban áltt még matematikából is javítani, vagyis 9esre zárni, elvégre a dolgozatom is jól sikerült, de úgy érzem, hogy ez a felmérőm most azért nem sikerült úgy ahogy szerettem volna, mert nem érdemlem meg és nehogy, túlságosan meg legyek magammal elégedve. Így ezután is fogok tanúlni.
Ma eljött az iskolánkba Sthol András, aki beszámolt az életéről, balesetéről és a hibáiról. Szerintem őszinte volt, bár most már nincs is más választása. Az ügyvédjével együtt érkezett, (szerintem ez az egész csak azért volt, hogy a másodlagos ítélet enyhüljön, de nem tudhatom pontosan).
Lehetett neki kérdéseket feltenni. Véleményem szerint ezekre s őszíntén válaszolt, de az is megeshet, hogy túlságosan naív vagyok. Számomra mégis az volt a legjobb amikor én is kérdezhettem:-Ha esetleg nem történt volna meg a baleset, akkor is leálltál volna? Mármint a drogzással.( azt mondta tegezzük). A válasza az volt, hogy nem, tehát kellett neki ez a pofon. A kérdésem után az ügyvédje és ő isazt mondta, hogy ez egy nagyon jó kérdés volt. ez nagyon jól esett.
Ma többen is hiányoztak, vagyis csak az osztály fele volt ott az órákon. Magyarból felmérőt írtunk, úgy érzem jól sikerült.
Gondolom ennyi elég is remélem lesz még ilyen alkalom, mint most, vagyis, hogy kedvem lesz írni.

Nincsenek megjegyzések: