vasárnap, június 12

Pünkösd

Tegnap szinte egész nap itthon voltam, de délután elmentem cseresznyét szedni(enni) Béla bácsival, Jéminával és Napsugárral. Két vedérrel szedtem, és elég sokat ettem is. Ma délelőtt voltam imaházban. Gombos György testvér prédikált.Jaj, és reggel még mamáék is megérkeztek, csak holnap mennek haza. Délben nem voltam zeneórán, mert belázasodtam, szerintem a cseresznye miatt, nem volt még megérve teljesen. Tehát a délutánt az ágyban töltöttem. Estére hazaért édeasapám is és megünnepeltük édesanyám születés napját. Most még nagyon fáj a fejem, de már jobban vagyok. Remélem hamar jobban leszek.UI: Amúgy azt figyeltem meg, hogy én mindig ünnepeken (karácsony, húsvét pünkösd), illetve vakációkba vagyok beteg.

1 megjegyzés:

Klári B. írta...

Nem lehet, hogy napszurast kaptal? Attol lazasodsz be es faj a fejed, foleg ilyen idoben... :)