vasárnap, június 19

Péntek délben érkeztem haza Zilahról. Örülök, hogy ott lehettem, nagyon jól telt nekem. Délután itthon voltam és pihentem. Szombaton édesapám elvitt minket: Juditot, Jéminát, Napsugárt és engem Debrecenbe az aquaparkba. Ott is jól és nagyon gyorsan telt az idő. Strandolás után mama meghívott minket fagyizni. Jémina ott maradt mamáéknál, majd csak kedden jön haza. Haza felé benéztünk Petiékhez (Vámospércs). Náluk vacsoráztunk és jót beszélgettünk. Judit ott is maradt Timinek segíteni. MIre hazaértünk már csak hárman maradtunk. Édesanyám még mindig tanul. Virág pedig még Pérban várja, hogy haza hozzuk. Bár ma lett volna lehetősége hazajönni, de én inkább az ott maradása mellet szavaztam (nekem, most csak azért számított a szavazatom,mert holnap én kéne rá vigyázzak, ehez persze nekem (lustaságból) most nincs kedvem). Hiányzik, de azért nem annyira, hogy ne bírjak ki nélküle még pár napot. Édesanyám holnap elmegy, mert kedden lesz a vizsgája. Remélem sikerül neki. Ma voltunk imaházba furcsa volt, csak hárman voltunk délelőtt (a családból). Délután szolgáltunk a pengetős zenekarral és az ifvel is. Jó alkalom volt. Délelőtt Füstös Ernő testvér, délután pedig édesapám hírdette az ígét.

Nincsenek megjegyzések: