kedd, június 14

kedd

Ma voltam iskolában, ma sem voltak megtrava az óráink, kivéve a kémiA. Viszont a kémia óránk is csak azzal telt, hogy a tanárnőnk lezárt minket. Ez volt az egyetlen óra amin a jelenlevők teljes létszámban résztvettek. Ez azt jelenti, hogy addig(a kémia volt az utolsó) a fél osztály (már aki jött és nem ment el) a parkba a másik fél pedig az osztályteremben tartózkodott. Leadtuk a könyveket. Kiszámoltam az első 8 tanuló médiáját. Csak azért, mert nem volt más elfoglaltságom angol órán és unatkoztam, de mint később kiderült az osztályfőnöknek ezzel is időt spóroltam. Franciska ma azzal a jelzővel illetett, hogy "információs központ". Hát, igen. A tanáraink zömének az órarendjét már kívülről tudom (ez is a többieknek köszönhető, mert vagy velük, vagy miattuk töltöm a szüneteim nagy részét a tanáriban, illetve előtte, vagy a titkárságon), valamint általában szeretek mindent tudni tehát érdeklődöm. Ma is amikor az oszi bejött mondta, hogy holnap rövid napunk lesz és így folytatta:-Na, Mirjám hányra kell jönni? Én meg elsoroltam melyik óránk hánytól, lesz hány percesek lesznek a szünetek, mettől meddig leszünk( 11:30-15:00). Amúgy Franciska ezt azért mondta, mert azt kérdeztem tőle, hogy, hogy telt a hétvégéje Hajdúszoboszlón ( a néptáncosok felléptek ott szombat délelőtt). Erre nagyot nézett és azt kérdezte, hogy honnan tudom, hogy ott volt. De mielőtt szóhoz jutottam volna válaszolt is a kérdésére. Ja, hogy is kérdezek ilyet, hiszen te egy információs központ vagy. Pedig nem mások miatt érdeklődöm (kivéve ha megkérnek rá) hanem, mert érdekel. Ma is nagyon kevesen voltunk, talán többen hiányoztak mint ahányan voltunk, de lehet hogy csak azért tűnik így, mert én folyton máshol voltam (park- osztály), de akkor is sokan hiányoztak. Mint már írtam, holnap rövid napunk lesz, csütörtökön, pedig nem kell menjünk iskolába. Ez jó, mert édesanyámnak el kell a segítség. Annak ellenére, hogy Virág most nincs itthon , nem tud tanulni, mert beteg. Remélem hamar jobban lesz és tud készülni az államvizsgára. Pénteken pedig évzáró és itt a VAKÁCIÓ.

Nincsenek megjegyzések: