péntek, június 24

Hetem

Az elmúlt napokat itthon töltöttem. Kedden érkeztek haza édesanyámék (Judit, Jémina és édesanyám), Virág még mindig Pérban van. Takarítgattam nagyjából egésznap itthon voltam. Szerdán édesapám kitalálta, hogy mi is lenne hasznos időtöltés nekem meg Juditnak. Tehát munkát kaptunk. Áhítatot írunk édesapám adott egy heti sorozatot, ami alapján elmélkedést kell írjunk(én a délelőttit, Judit az estit). (1000 karakter, a vasárnam 2000). Hát szerdán elég nehéz volt. Én a szerdaival kezdtem, sokat gondolkodtam, hogyan is írjam, mit is írjak, aztán leírtam azt ami megfogott. Egyre jobban ment és egyre hamarabb sikerült befejeznem egyet. Ma délutánra készen is lettem, Judittal együtt. Jó volt és tényleg hasznosan töltöttük az időt. Csütörtök délután elmentem "kutyát sétáltani" (Lidivel), azért írom idézőjelbe, mert induláskor Szultán elszaladt, Danka, pedig nem volt hajlandó jönni, így csak ketten mentünk el Lidivel. Amikor hazaértünk akkor találtuk meg Szultánt. Ma is itthon voltam, megkaptam az ellenőrzőmet Evelintől ( nem voltam ott az utolsó napokban). Édesanyáméknak ma van a 16. házassági évfordulójuk. Most csak négyen vagyunk itthon Jémina és NApsugár már alszanak. Judit meg én még csak "készülünk" a lefekvésre.:D Édesapámék is megérkeznek nemsokára.

3 megjegyzés:

Mike Adina írta...

Jó kis feladatot kaptál, Mirjám :)

vmirjam írta...

De elvégeztem. :D

Mike Adina írta...

Jól mondod, ez a lényeg!