hétfő, május 16

Ismét sokat mulasztottam, de most inkább nem is mentegetőzöm, mert úgy sincs értelme. Inkább leírom, hogy most mit gondolok.
Hát...hol is kezdjem? A suli.
Most már lassan túl vagyok a dolgozat írásokon, már csak egy van hátra, a matek. Azt szerdán írjuk meg. Amit eddig írtunk azok elég jól sikerültek, nagyon szeretném, ha a matek is legalább olyan jól sikerülne mint a többi.
Mostanában minden olyan jó az iskolában. Látszik, hogy már egy ideje együtt vagyunk (már mint az osztály), elég jól összeszoktunk( ha lehet ezt mondani). Én nagyon szeretek velük beszélgetni. Pórbálok, mindenkivel jóba lenni, mindekihez kedves lenni. Eddig ez sikerült is. Sokat szoktunk beszélgetni, arról, hogy ki mit, esetleg miben hisz, mihez kezd majd az életével stb.. Általában én kérdezek és ők válaszolnak. Szóval most jól érzem magam velük, remélem ez később is így lesz.
Itthon. Hát édesanyámék, most készülnek az államvizsgára. Sokat tanulnak. Virág már csütörtök óta nincs itthon. Már hiányzik, bár így most van saját szbám, délelőtt nem zavar senki, mégis hiányzik. Furcsa, mikor itthon van sokszor szívesen lennék nélküle egy kicsit és amikor elmegy akkor, meg hiányzik. Nem baj, ha minden úgy lesz ahogy elgondoltuk, akkor holnap estére már itthon is lesz.
ui.:Most fejeztem be mára az informatika házit. Html kódokat kell írjunk, még kezdő vagyok, de lassan kezdek belejönni:)
Végül egy kép Virágról, ami egyben az első kép a blogon. Eddig nem tettem fel képeket, mert nem a kartam, de LEHET, hogy ezután ez nem így lesz.

1 megjegyzés:

Csokmai Dávid-Imre írta...

html az könnyű, kedves Mirjám:) :P
Sztem egyik legkönnyebb számítógépes nyelv:D